21:56 Тиждень математики в ліцеї | |
Предмет математики настільки серйозний, що не треба нехтувати можливістю зробити його цікавим Блез Паскаль Кожний учитель прагне зацікавити учнів предметом, який він викладає, бо це є запорукою успішного навчання. Таке завдання ставлять перед собою і вчителі математики Ільницького спортивно-гуманітарного ліцею - Лендєл Наталія Іванівна та Волошин Вірослава Іванівна. Далеко не все в навчальному матеріалі може бути для учнів цікавим. І тоді в дію вступає чинник пізнавального інтересу – сам процес діяльності. Щоб спонукати учня до навчання, треба розвивати в ньому потребу займатися пізнавальною діяльністю, а це означає що в самому процесі навчання він повинен знаходити привабливі риси, щоб сама робота по здобуттю знань містила позитивні заряди зацікавленості. Шлях до цього полягає через різноманітну самостійну роботу учнів і створення ігрових нестандартних ситуацій. Одним із засобів зацікавлення учнів математикою є добре продумана позакласна робота. Цьогоріч під час проведення предметного тижня вчителі математики провели відкриті уроки майже у всіх класах, а саме: 8 клас - тема уроку "Перетворення виразів, що містять квадратні корені"; 5 клас - урок-подорож на тему"Країна десяткових дробів"; 10 клас - тема уроку "Математичне кафе", математичне меню якого включало надзвичайно цікаві страви ( наприклад,"Математична уха"- ціна -9 балів, кава "Радіанно-градусна"- ціна - 5 балів, "Крокуси під соусом із формул" - ціна - 8 балів, капучіно "Знакове" - ціна - 5 балів, "Рулет з начинкою із косинусів" - ціна - 11 балів, "Математичне рагу" - 11 балів). Такі заняття дали можливість ширше пропагувати досягнення і значення математичної науки, прищепити учням любов до математики, сприяюти розвитку і виявленню здібностей учнів, а також засвоєнню ними програмового матеріалу. На таких заняттях учителі організували розв’язування складних і цікавих задач, що розвивають кмітливість і математичне мислення, вивчали елементи історії математики, ознайомлювали учнів із життям і діяльністю славетних математиків, особливо вітчизняних, з практичним застосуванням цієї науки . Тут створювалися широкі можливості для переконання учнів у тому, що саме через шкільну математику лежить шлях до широкого ознайомлення з досягненнями навіть у загальних рисах пробуджує в учнів бажання до творчих шукань, до глибокого пізнання й оволодіння математичними знаннями. Позакласні заходи та заняття дають велику користь і самому вчителеві, бо, готуючись до них він докладно вивчає відповідну літературу, розширюючи й поглиблюючи тим самим свої знання. Методи та форми проведення тижня математики можуть бути різними, але мета його одна – зацікавити та залучити до роботи якомога більше учнів. | |
|
Всього коментарів: 0 | |